2013-01-20
15:06:57

-
Eh, glömde helt bort att skriva.. haha!

Sen jag skrev har jag haft skola, fått helg, vilket var helt underbart. Skyndade mig hem och la mig i världens skönaste säng och sov drygt två timmar. När jag vaknade var det mat, enchiladas. Det var gött, hehe. Sen for jag och Jonas till Björx och var med Jenny & Moth. Vi såg gladiatorerna, spelade med andra ord och hade det allmänt bra. På lördagen for jag och Jonas ut och körde skoter vid halv 12-12 och vi var ute till typ 3- halv 4, när vi kom hem la vi oss och vila ett tag. Sen åt vi middag och efter det hämtade vi upp Jenny och Moth, gled runt i stan ett tag och träffade en massa folk. Vid 1- halv 2 rundade vi av och åkte hem.

Idag har jag städat och städat. Mitt rum är nu fiiint igen och jag är nöjd. Har även tagit mig en dusch och lyxat till det lite. Nu väntar jag på att klockan ska bli 5 så att vi kan åka till mormor på middag.


Långt inlägg om ointressanta saker! Check!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: