2013-01-16
17:32:50

-
ska försöka komma igång med bloggningen nu, jag lovar.
hittils har julafton hunnit vara, den var perfekt, som den alltid varit. nyår har också hunnit passerat förbi och vi är nu inne på 2013. på nyår var jag med jenny och moth, även en massa andra. även med min älskling på 12slaget.

jag känner på mig att 2013 kommer bli bra, jag ska försöka göra detta till det bästa året. jag har kastat allt som inte var bra under 2012 och glömt det. jag har insett vilka av mina vänner som är äkta och vilka som inte är det. jag har även insett hur försiktig man ska vara med dom man älskar.

jag ska göra 2013 till ett bra år. ett riktigt bra år. tillsammans med mina fina vänner kommer det att bli perfekt!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: